Amazing shoppingrace in Kista Galleria

Hej pollesonger, haha! fan vad sött. Kom hem från Kista för ungefär 2 timmar sen. Köpte låga vita converse, en t-shirt med usa flagggrej på, en vit cardigan, blå stjorta och 5 pack med vita hälstrumpor. Bilder kommer imorgon.  Har haft jätte problem med sömnen den här veckan, förkylningen ställer alltid till de.. mina muskelvärkar blir inte bättre dom heller..

Springer parallelt mellan tvättstugan och mitt rum.. mitt te är kallt, ett fonomen som smittat av sig från Erik. I don't like it.
Tomorrow is Valborgsafton, woho, man får supa.. så tänker alla! Jag tänker försöka hålla mig nykter.. haha! Vaknar hellre upp och mår toppen och minns gårdagen på ett bra sätt än att vakna upp må piss och inte minnas ett skit.. livet leker ibland.

Sitter och skriver med Sophie på msn, hon tror ju jag e helt urflippad.. full eller nått.. när man är lite trött sådär, så ballar jag över lite lätt.. eller okej, to much helt enkelt! Hah, lyssna på låten, ha det bra / alle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0