Ett val jag aldrig skulle kunna göra, eller vilja göra

Är rätt ledsen just nu. hade utvecklingssamtal som inte gick så bra.. Jag var samtidigt väntad att detta skulle ske. Jag är skoltrött, har svårt att sätta mig ner och plugga.. Har väldigt svårt att hitta motivation.. detta problem ligger i prov-fronten med uppsatser har jag inga problem med. Det ligger illa till, men det är alla tankar runt omkring som gör att jag känner mig som en looser. Min mentor tycker jag ska fundera över om jag ska byta till ett annat gymnasieprogram. Ett val jag aldrig skulle kunna göra, eller vilja göra.

För örvigt var det frid och fröjd. Jag åkte liksom inte hem och var glad eller kände lättnad.. Kände mer rädsla och rinnande tårar..Det blev liksom.. ja vad ska jag säga. Det blev för mycket på en gång, så tårarna tåg över. Kände total missnöje från min egen sida, hur jag har agerat, hur jag har tagit det hela.. Min enda tanke nu är att jag ska lägga allt krut på plugget och inget annat. Jag vill fixa det här. Och de ska jag göra också! Inga fler suck, inga fler tårar. INGA FLER F!

Min enda oro är väl för allt jag vill göra längre fram.. kommer ens valborg eller Göteborg bli av. It's time to fight! I most win!
Trött.. men levande, jag bjuder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0