Lyckan av ett telefonsamtal

Inte för att skryta eller någonting sånt, men jag är faktist en av de lyckligaste i världen just nu. Efter skolan plockade pappa upp mig så drog vi till Willys där vi mötte upp mamma & så gick vi in och handlade. När vi kommer till kassan, så kikar jag på min telefon, ser att jag har fått ett missat samtal, så jag ringer upp.. dom ringde från Willys, just den willysbutik jag befann mig i. 2 minuter senare ringde de upp mig, åh jag ska på jobbintervju. Helt överlycklig :D

Så nästa vecka, checkar jag min första riktigta jobbintervju, fett nervigt! Men de ska gå bra!
I'm gonna fight for the job. Vore awsome om de kunde bli verklighet!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår var jag o kikade på fotbollsmatch, så jag uppdaterade nog ingenting. Är hemma nu, ska käka strax, sen dra vidare på nästa fotbollsmatch. Sen väntas plugg plugg plugg. Ha de bra, / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0