Valborg i Upplands bro

Tjena pollisonger, stavas de så? Trott eller ej, jag ska bege mig på en 2,5 timmars resa till andra sidan länet för en valborgsafton med fint sällskap. Otroligt härligt. Memman bjöd nämligen hem mig på middag med Cockie,Loppan o ngn som heter Malin. (känner ej henne). Trevligt ska de bli. Köpte ju nya skor,cardigan o t-shirt som jag tänkte inviga idag.  Jag kommer se snygg ut, det kommer inte du! Mohaha!  I just kidding.

Detta är då dagen då fyllan kommer äga rum.. jag ska åka hem själv ca 14-15 mil runt midnatt.. lär ju skita på mig. Jag är ju då inte personen som är biffig o kan ge tillbaka, är dessutom för feg för de, haha! Aja, ha en grym valborg my stars, I write tomorrow
/ Alle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0