Bloggar jag läser..

Tänkte skriva lite om nåra bloggar jag brukar läsa.
När jag letar efter en blogg att läsa, så letar jag alltid efter något speciellt. Något som sticker ut, något som fångar upp en och vill fortsätta läsa.

En blogg jag brukar lösa är Mickes blogg. Den handlar om både de ena och de andra, han skriver mycket om tankar, vad han gör om dagarna och mycket annat. Jag har svårt att sätta fingret på exakt vad jag fångades av på denna blogg. Men den har något eget, något som inte någon annan har.

En annan blogg jag läser är min kära vän Laras blogg. Den handlar i stora drag om fotografering, som många andra bloggar. Men Hon delar även med sig mycket om tankar/åsikter, roliga skämt, vad hon gör, hon publicerar även små noveller hon skrivit. En unik blogg i sitt slag.

Sen har vi bloggarna som många nog känner till Viktors blogg och Jockes blogg. Både bloggarna innehåller mycket mode, roliga videoklipp och massor av annat. Två bloggar värda att kika in på.

Vilka bloggar brukar ni läsa?


Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Du är så fin som skriver såhär!

2012-06-06 @ 18:47:01
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0