Osäkerheten visade att jag är starkare än de andra



Efter att ha läst en insperande text, så kände jag att jag ville att ni ska veta mer om vem jag är, vad jag har för bakgrund och så. Enda sen jag var liten, har många alltid sätt snett på mig. Jag gick annorlunda, jag pratade konstigt, umgick med andra personer, var inte den som fokuserade på träning, gjorde även saker jag ångrade.

Som ni alla vet, så heter jag Alle. Jag är 17 år, och jag bor i Norrtälje utanför Stockholm. Det är skönt att bo nära huvudstaden, men att bo här i hålan är en ren mardröm. Efter mitt besök i Göteborg, så har längtan tillbaka aldrig varit större. Men jag är hemma, jag får stå ut endå.

Mitt utseende och klädstil har varit de som många diskuterad. Det kom tillslut en dag då jag bröt ihop, jag ville inte resa mig igen. Men jag gjorde de, här står jag idag. Innan jag blev utseendes fixerad, så brydde jag mig inte alls. Nu när jag äntligen tar hand om mig själv, så håller folk inte på längre.

Men stora drag av stan, har alltid sätt ner på mig, jag är annorlunda. Jag vill inte alltid samma saker som de andra. Men jag biter ihop och gör det endå. Jag har ingen vidare bra självförtroende, den sjönk till botten när Charlie ( min hund) gick bort för 1 år o 3 veckor sen. Men jag börjar sakta komma på banan.

Hoppas ni accepterar och tar mig för den jag är, tusen tack för alla komplimanger och kommenterar.
Ni är så mycket värda, kärlek till er! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0