Överväger om att..

@font-face {
font-family: 'Fredericka the Great';
font-style: normal;
font-weight: normal;
src: local('Fredericka the Great'), local('FrederickatheGreat'), url('http://themes.googleusercontent.com/static/fonts/frederickathegreat/v2/7Es8Lxoku-e5eOZWpxw18uNtPus5Q24fzFZQPskWbXv3rGVtsTkPsbDajuO5ueQw.woff') format('woff');;
}
Tänkte berätta en grej.. Den här bloggen kommer försvinna.
Det är jätte roligt att ni läser min blogg, men det är ingen som kommenterar, vilket är rätt trist.
Eller jo de är 1-2 st men de är typ aldrig vilket som.  Eftersom att jag på nattstad hade 3 dubbelts så många läsare så känner jag att jag hellre vill blogga där. Trots att jag inte är förtjust i hur det fungerar med design och shit. 
Ni som läser den här bloggen börja följ min gamla blogg.

Kommer ha kvar den här i nåra dagar till, sen ryker den. Läs den andra istället.
Tack för tiden här, kärlek till er! / alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0