Saturday morning


God morgon! Vaknade, vippade persienerna och ser regn regn regn och mera regn. Jag börjar bli rent sagt galen! När jag loggade in precis på min blogg så hade jag fått en kommentar som igentligen var till frågestunden tror jag, eller så vare bara endå. Men jag ska ge ett svar. Nej! Jag använder inte smink, jag är väldigt noga med att hålla mitt ansikte rent och försöka hålla de borta från Finnar och pormaskar. Vissa bilder ser de ut som jag har smink, men så e de inte! Just so you now.

Sitter just nu och överväger om att duscha först eller käka frulle först.. Båda är lika lockande. Vi hade tänkt grilla idag, men vädret ser inte alls ut att vara så lockande. Vet heller inte riktigt vad jag ska göra idag. Hade jag haft ordentligt med pengar så hade jag gärna åkt in till Stockholm. Hoppas med tummarna så dom bränns att Donken ringer i veckan, håll tummarna ni också!

Skriver mer ikväll, ha en fin dag! Kärlek till er! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0