Stunder med funderingar



Bilden hittade jag så passade på min kära vän Sofia http://sutjeti.wordpress.com/. Jag vill bara förklara en grej. Jag av misstag skickade iväg ett par sms.. Fredagkvällen var ingen bra start på min helg i Göteborg. Ett par vänner som jag spenderar mycket tid med när jag åker bort, blev de lite struligt.. Dom har ett par vänner som jag inte känner direkt, blev liksom lite svårt att komma in.. asså vad ska man säga. Det blev svårt för mig att umgås, då de mer var intresserade av varandra, de hade bara koll så jag hängde med, mer en så vare inte..
Fick tillbaka känslan av att man inte riktigt duger, man måste vara som dom.

Men efter att T pratade lite med mig & Daniel fick mig på annat humör så tänkte jag om. Lördagen var full av garv, jag fick en hel del nya vänner. En del ska jag faktist träffa i Sommar. Sitter och skriver med Erik på facebook, jag ska upp till honom i Sommar och umgås med honom och Mimmi. Otroligt kul! Ö-vik ligger ju norr om mig, aldrig varit så pass långt upp. Bonden får flytta ner hit istället, haha!

Menmen, helgen har bestått av många funderingar, jag skäms lite smått sådär över mig själv. Man ser fram emot att träffa någon, man gör bort sig totalt.. Haha nästan roligt faktist! Jag är oerhört glad över att skolan är stort sätt över. Sommarlovet börjar på torsdag, inleder allt med en jobbintervju.. Hah e lite pirrigt! Vill inte göra bort mig igen.. Vad händer i sommar? Berätta, hare så fint / Alle


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för länken! :) Och härligt att åka till Ö-vik, lägerkompisar är bland de bästa! :)

2012-06-06 @ 14:15:37
URL: http://sutjeti.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0