Uppsala SA11A



Yeah, hej vänner! Var i Uppsala idag med min klass på studiebesök ute i G:a Uppsala. Var rätt borring, men jag överlevde. Gjorde runtvandring på Uppsala höga, inne på museet och körde lagtävlingar. Skulle för första gången i mitt liv skjuta pilbåge.. okej detta är pinsamt läs konversationen..

Lucas: Alex! Du är väl vänsterhänt?
Jag: Ja, de är jag?
Lucas: Du håller den åt fel håll!
Jag: Men jag är vänsterhänt!
Lucas: Vadå ska du skjuta dig själv, vänd på bågen och rikta utåt inte mot dig själv!
Jag: Jahaja.. vare så jag skulle göra..

Pinsamt började alla skratta..
Sitter just nu och pluggar inför mitt spanska omprov imorgon. Vill skjuta mig själv i huvudet, är trött vill sova!
Men jag får skjuta på de en stund..
Jag hoppas ni har haft de en härlig helg och haft en bra start på veckan.
Ska på arbetsintervju på torsdag, har skolavslutning på torsdag. Ledig på onsdag sista officiella skoldagen imorgon. Hare bra, kärlek till er! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0