8 av 10 rätt igen

Det är otroligt, det är magisk, det är nästan ofattbart. Sverige är i final.
På min gissning hade jag återigen 8 av 10 rätt. Felen var Nederländerna och Vitryssland som inte tog sig vidare.
Nu väntas ett startnummer för Loreen. Bi hoppas på ett sent. De finns bara 2 tidiga startnummer, jag hoppas Sverige drar ett sent, de är bara till Sveriges fördel.

Vi får se helt enkelt. Imorgon är det Spanskaprov o en väldigt lång dag framför mig, ska krypa ner i sängen nu.
Skriver mer imorgon, ÄNTLIGEN FREDAG! Hare bra / Alle


Kommentarer
Postat av: mickeforsell

Dåligt stolt du är då över att du hade rätt! :)

2012-05-25 @ 22:55:11
URL: http://mickeforsell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0