Äntligen långhelg, tid för sällskap och lugn o ro

Hej hörni, kom precis hem från plugget. Äntligen lång helg, det är ska bli oerhört skönt.
Som de ser ut imorrn så rullar jag mina fötter mot Täby, spendera lite tid med Robin. Kan inte bli bättre!
Låg och snacka i telefon till typ halv två i natt, jag är rätt borta just nu.. Ska gå ner och trycka i mig lite käk, dra iväg en sväng o komma hem o leva livet!

Är på ovanligt bra humör, men det är rätt skönt liksom. Kollade nyss Loreens rep från Baku.
skit jobbigt och lyssna då det ekar i bakgrunden. Kommer låta bättre i tv sen, men det såg grymt ut.
Visst, hon håller på rösten en del, men det gör hon liksom rätt i.
Jag skriver mer ikväll, njut, en grym låt!



Här är Sveriges konkurrent, grannlandet Norge




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0