att skapa är som att trolla

Sitter och fipplar med bloggdesignen såhär natttid.. borde egentligen sova, men vad gör man när hjärnan inte vill göra än trött? Våra lärare pressar och pressar och pressar oss på otroligt mycket uppgifter. Man undrar liksom hur man ska orka och hur man ska hinna allt.. Skönt att det är långledigt i flera veckor snart. 

Har sökt arbete, sitter förväntansfull dag in och dag ut och inväntar ett svar om jag får en anställning. Jag råkar ha kommit upp i den åldern då arbete börjar bli ett måste. Får inget studiebidrag under sommarmånaderna, hur ska jag då kunna leva? Kan inte leva på mina föräldrars pengar..

Jag har en vän vid namn Zarah, hon gör allt för att puscha mig till att lyckas med musik. Skickade igår iväg ett litet mail om en grej, vi får se. får jag en spelning, eller vad kommer hända?? Kan knappt bära mig åt. Eftersom att x-factor låg i samma veva som jag blev väldigt sjuk så gick ju inte audition att genomföra rätt utan att rösten krångla, så man måste försöka lyckas på annat håll. 

Kommer inom kort framtid flytta över bloggen helt hit, har fortfarande kvar min på nattstad. Men sakta men säkert blire inlägg härifrån. Ska göra sängen sällskap och gå på dejt. Sov gott mina små hjärtan / Alle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0