bytet av blogg

Jag har sen tidigare bloggat på nattstad, men bestämde mig för att byta tillbaka till blogg.se
Jag har bloggat sedan ca 2008-2009. Men har haft dussintals med bloggar, man blir ju aldrig nöjd. Men nu är jag det, och här kommer jag stanna ett bra tag till!

Har min gamla på nattstad kvar, men jag kommer antagligen lägga ner den. Att jag inte tagit bort den är av den anledning att jag hade flera läsare där än vad jag hade här. Hade i snitt mellan 350-500 läsare per dag. Vissa dagar betydligt mer. Det blir så, när man ändrar sitt sätt och skriva och ändrat sitt sätt att publicera saker o ting. Och utveckla sin blogg. jag har gått från att driva en barnslig blogg till en med lite mer fakta o läsa. Men fortsätta utveckla den kommer jag göra, all the time!

Tänkte krypa ner i sängen och påbörja min nattdejt, ska lösa min klipptid som jag gjorde fel med när jag skulle boka imorgon. Och överleva skoldagen! Ha en fin måndag / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0