Delta du också

Hej igen!
Ska snart ge mig iväg till Stockholm. Sitter färdigfixad o väntar på att ungen min ska svara!
Tänkte innan jag kilar iväg rekomendera att delta i Mickes bloggtävling.

Han driver en intressant blogg som man får läsa allt från olika snackisar, se hans videobloggar, veta vad han har för sig mm. En rätt så nyuppstartat blogg, precis som min. Men väldigt intressant. Sen brukar det dyka upp en del outfits, riktigt snygga faktist! Eftersom att jag själv är rätt modeintresserad, är intresserad av att ha snygga kläder som jag trivs med, så är det kul att läsa andra bloggar där man skriver om olika klädesplagg man tipsar om och så.
Så kika in, läs hans blogg, delta du också. det har jag gjort!

Dagens outfit:

Vit cardigan från Cubus
Vit t-shirt med tryck på från H&M
Svarta Cheap Monday jeans från Weekday

Nu ska jag få tag på gossen, göra upp en tid, och åka iväg. Hare fint / Alle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0