Det du inte vet, de ser alla andra.

Hej lapplisor!, jag vet mina namn kommer helt random..
Sitter här rätt nyvaken, lite sånt där morgonhumör alla killar vaknar upp med varenda jävla morgon.. hah!
Härligt äre, men det släpper nog snart. Har inte tid att känna så. Iaf. Ska iväg till Täby och umgås med Robin
Blir väl en sväng in på Täby Centrum sen spendera tid hemma hos honom. Aldrig vart där, men de kommer bli awesome! Täby Centrum har jag dock varit i, jag besöker ju stans gallerior med täta mellanrum.

Att njuta av längre långledighet, de njuter jag med hela mitt hjärta. Känner lite sådär att uppvilning och bara göra annat är de jag behöver just nu. Har otroligt mycket prov,inlämningsuppgifter och visse versa.. Skönt är iaf. att plugget börjar på tisdag, sen går jag hela den veckan och måndag-torsdag veckan efter sen kör jag göteborg hela den helgen sen månd-tisdag, onsdag ledig skolavslutning torsdag. check!

Ska kika ner nu, så jag får i mig lite frukost o hinner duscha innan jag får iväg. Hare bra vänner / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0