Drömmer om framtiden

Heh, asså det är cirka 1,5 år kvar innan jag ska välja om jag ska plugga högskola och vart någonstans. Men dom planerna har jag redan nu. Min plan är antingen Los Angeles med att studera musik i 1, 1/4 år. Eller plugga en mediagrejs-inriktning på högskola i Göteborg. Det vore fett awesome! :D Men det är ett tag kvar, så jag kan sluta drömma nu, hah!

Fick uppgift av far min att klippa gräsmattan, där gräset var väldigt högt.. det var jobbigt och klippa gräsmattan, de burkar jag aldrig tycka. Hah! Lär ha fått träning för ben och armar, haha! Under dagen har det blivit en del plugg och bara massa vila. De är de kroppen behöver.

Min käre vän Daniel åkte igår till Taizé, lagom till när han kommer hem så far vi till Göteborg och lever livet, hah! Okej, inte exakt så men något i den stilen. Sitter här och dampar, mitt hår behövs klippas.. det är som en gräsmatta, topparna är slitna och blir lockiga, får damp!

Har inte så mycket o skriva idag som ni ser, hänt så lite. Ta hand om er, vi hörs! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0