frågestund som går trögt, kropp som är helt slut, en lång helg att längta till

Hej vänner, sitter här genomsvettig, *** och helt slut. Det blev en lång dag trots allt.. Imorgon väntar än ännu längre dag. Tror jag spyr! Hah, nejdå. Jag överlever! Jag vill in till Stockholm. Vill handla kläder, vill bara gå runt, fika och göra massa tok! Norrtälje är så trist, förstår inte varför man vill bo här.. !?

Nåväl, jag vaknade 20 minuter innan jag börja. Mamma står och bankar på dörren.. samtidigt som ett sexsms dök upp. Mys! HAHA! Ehm, hade naturkunskap,matte,svenska,engelska. Rätt segt då allt var typ aaaas långt. Har nationella prov imorgon i engelska halva dan sen kör vi på idrott, samhällskunskap o matte. Börjar redan 8.50 o slutar 16.35 så jävla drygt! Men jag är långledig sen. Under långhelgen räknar jag nog med att våldgästa Robin inne i Täby. Ne men vi pratar om att ses under långhelgen. Ta en fika och liksom umgås! 

Om cirkus 3 veckor har jag sommarlov. sen väntar 11,5 veckors lång vila. Tar lov den 7:e Juni, börjar igen den 22:e Augusti. Så otroligt härligt med långledighet! Nu inväntar jag fortfarande svar, men jag har arbete pågång. Jag hoppas arbetet blir mitt. Vore otroligt kul och så, tänk allt kul jag akn åstakomma och göra i sommar.
Något jag vet blir av är en utomlandsresa, umgås med Erik, säkert umgås en del med Robin och alla vänner här hemma. Sen ska jag förmodligen jobba en del och renovera om mitt rum. Har längtar så oerhört mycket! Mitt rum har inte renoverats på cirkus 10-11 år.. Patetiskt om du frågar mig! Men det kommer bli oerhört snyggt när allt är klart. Nu ska jag krypa ner i sängen min och leva vidare, skriver mer imorgon. Sussa gott / Alle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0