Insperande, snyggt, stiligt, kvallité, Kollektion 2012

Som ni många vet, är jag rätt så klädintresserad. Har knaprat ihop de jag vill införskaffa mig detta år.
Från början var jag mycket såhär, det skulle vara mörkt,svart o inte så mycket färger. De ansåg jag var väldigt snyggt.. Men de fick ju än att framstå som deprimerad. Haha! Men den stilen finns inte i mitt huvud längre. Nu är det lite mer färger,lite mer form på de olika klädmodellerna, dvs. humör. så följ med in i färgens värld.

Detta är då en humörstjorta från Smartguy tror jag.


Den här t-shirten tyckte jag var så söt, haha!

Samma gäller den här, riktigt snygg

Detta är också en humörstjorta.

Nu är dom lite överbreda på bild, detta är ett par humörchinos. Precis som vilka jeans som helst men att dom är u-ringade typ mellan benen. Och tajtare till föttarna nertill.

Dom här skorna ska bli mina!

Ett par till humörjeans, men i en lite mer snyggare version.

Jag letar för fullt efter sådana skor i converse, men dessa duger också. Från Jack and Jones om jag inte har fel.

Ibland kan det simpla & enkla vara sjukt snyggt. Matchar man något snyggt till så är det perfekt. Sjukt snygg iaf. från Weekday

Stjorta från Weekday

Stjorta från Weekday

Jeans från Weekday

Jeans från Weekday

Stjorta från Weekday

Tröja från Smartguy tror jag..


Hur ska jag ha råd med allt? Man får lite såhär ångest när man hittar så mycket fint och bra och så..
Men det är ju inte billigt.. Får köra på sommarjobbsinkomsten o dela upp resten av studiebidraget.. hehe!
Vad tycker ni, kommentera, tyck till!



Kommentarer
Postat av: Pablo

Det är ju typiskt att sådanna snygga saker ska vara så dyra.. :P

2012-05-21 @ 20:36:11
URL: http://pablonutti.blogg.se/
Postat av: love

den cinda kamelfärgade skjortan var grymt snygg!

2012-05-28 @ 22:21:18
URL: http://livingyoung.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0