Jag älskar vissa platser.

Alla vet att jag gärna flyttar till Stockholm. Jag skulle kunna flytta till både Sundvall, Gävle, Uppsala, Stockholm, Linköping, Göteborg. Det är så mysiga ställen. Norrtälje är ruttet, tråkigt, booring, allt i sin väg. När jag är i Stockholm, så njuter jag. 

Jag har en stor passion för att resa också. Har varit utomlands 13 gånger i mitt liv. Ungefär 1 resa per år. Åkte första gången när jag var 5. Fler ska det bli. Kan bli en nu i sommar med familjen, sen blir det med en del vänner nästa sommar.

Den här sommaren kommer bli en sommar av minnen. Är oerhört taggad, ska åka lite kors och tvärs hit och dit. Ska bli en fantastisk sommar, vad har ni för planer? Vilka kommer besöka Stockholm exempelvis? Ni vet, jag bor rätt nära. Chansen är stor att ni kan få träffa mig! ;) Just saying. 

Ett tips!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0