Jag är inte intresserad, vad är det du inte förstår?

Hej vänner, kom precis hem från Täby. Blev omändrade planer, Zarah hängde med mig in. Robin o jag kommer ses vid annat tillfälle. Det krockar väldigt mycket nu. Fick med mig vax och en t-shirt hem, lycka! Ja då till de andra.
Kommer hem, loggar in på facebook. Har fått privata meddelanden, här är mitt svar:

"Du har inte gjort mig något, jag känner inte dig, du känner inte mig. Jag är inte intresserad, har inga känslor, kommer aldrig få de. Hur många raggningsrepliker och snusksnack det än sker, kommer jag aldrig ändra mig. Du har inte gjort mig något, så sluta be om ursäkt. Jag kan inte lösa ditt problem, det får du lösa själv. Jag har givit dig råd, är du stark nog klarar du själv att genomföra dom. Snälla, sluta häng upp hela ditt liv på att jag är din livlina. Du har aldrig pratat med mig i telefon, aldrig träffat mig, bara skrivit på facebook. Du kanske blir glad över att få prata med mig, då är jag glad för din skull. Att jag tog bort dig som vän är av allt raggade o hela din story. Det är inget illa menat så, men jag får ångest, därför du mår bra av att prata med mig pga. allt som dig tidigare har hänt. Jag är glad att jag gör dig glad, om du förstår vad jag menar. Du är dock inte den typ av personer jag pratar och umgås med. Det jag får ångest över är att jag inte är intresserad, det är inget fel på dig. Du är liksom bara inte en person som intresserar mig, vi har inget gemensamt. Jag tog bort dig av den anledning att jag vet att jag aldrig kommer träffa dig o så, jag är tyvärr inte intresserad. Det som stör mig ännu mer att du raggar på mig fast du är i ett förhållande. Jag kommer inte göra dig lycklig. För jag är inte intresserad, hoppas du accepterar det, sluta skicka massa på fb, kommentera och skriva sorgsna texter om mig. Du känner inte mig!,Jag önskar dig all lycka! Men du söker inte lyckan här."


Vad detta handlar om? Jo, en person som var intresserad av mig.. men det var inte jag. Det blev lite för mycket så jag valde att ta bort den här personen, vilket då fick konsekvenser med förlåttexter o visse versa. Att jag skriver detta öppet är för att jag får kommenterar här på min blogg, får länkningar om texter som handlar om mig. Jag vill inte komma hem och börja må dåligt.
Jag vaknade faktist upp och mådde otroligt bra idag! Ursäkta detta inlägg, var bara tvungen att ge svar på tal.
Nu ska jag mysa lite, vänta på att Robin ringer mig, och ha en chill kväll, kärlek till er! / Alle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0