Jag är smart, just saying!

Hah, herregud! Hej. Jag är lite sådär arg just nu, vi köpte finally en ny tvättmaskin, jag ska åka bort i helgen så är av akut behov an rena kläder. Jo men då fungerar de inte att koppla in vattnet.. Man ska kunna ha vattnet kopplat även om den inte används/är påslagen. Vattnet kommer rätt in i maskin och den är avstängd. Förstå galenskapen...

Får väl köra en runda till nere hos farmor min.. Om vi inte får skiten o fungera. Nog om den mer om dagen. Hade en sådan lång onsdag, förstår igentligen inte hur man orkat gå till halv fem, men man lär och vänjer sig. Hade en del roliga lektioner, åt middag ute idag. Just nu sitter jag som en ihopsjunken gammal gubbe i datastolen i datarummet, pappa försöker fixa skiten, bror o morsan håller på med ngt på iphonen..

Under helgen kommer jag inte blogga, då jag är i Göteborg. Jag hoppas jag är klok nog att ta lite bilder.
Uppdaterar mer på söndagen eller måndagen om vad jag gjort. Vi får se om jag skriver något imorgon då jag kommer vara väldigt upptagen hela helgen. Ni får ha de bra vänner, kärlek till er! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0