Känslan som stannar och sprider lycka inombords

Hej vänner!
Jag gjorde en tripp till Uppsala idag. För att träffa min käre vän Sandra. Det var oerhört mycket, vi gick till ett fik, satt o kacklade lite, satte oss sen i solen innan respektive buss gick hem. Korkat nog tog jag inga bilder, killen glömde iq:n hemma! Menmen, jag överlever, de hoppas jag ni också gör.

Till något helt annat, så måste jag säga att jag älskar vädret som hela svedala har fått och längtat efter. När jag satt o väntade på Sandra i Uppsala så passade jag på och sitta i solen o sola lite. Var oerhört skönt. Dom har en park intill centralstationen där jag slog mig ner och njöt. Lite färg lär jag nog säkert ha fått. We will see. 

Bjuder på denna outfit bild från idag:

- Min vita t-shirt med tryck köpt på H&M
- vita cardigan från cubus
- Humör chinos/shorts från smartguy




Åh här kommere en bild på piggaste i Sverige 2012.. NOT!


Ja, de var allt jag hade o bjuda på.. inge märkvärdigt, rätt sliten ful idag så jag bjuder okej? Allt för er!
Imorgon är det Eurovision song contest, kommer skriva om morgondagens semifinal, så ni som inte har humm ett alls, kan kika in här. Jag delar med mig av allt. Kärlek till er, imorgon äre nationella prov först matte (3 delar från 9-13.30 med kort lunch, sen mutlig engelska. Love life, hare bra / Alle


Kommentarer
Postat av: ▲ Emmasophie - bloggen om mode

- Kommentera gärna på min blogg om vad du gillar att läsa om, vilken klänning som är din favorit!!

2012-05-21 @ 21:20:39
URL: http://emmaasophiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0