Kommande vecka

Hej lyckliga Sverige!
Inatt var det hela Sveriges fest, det festades här nere i parken, de festades i fontänen på Sergels torg, & andra delar av Sverige. Så lyckliga vi är, Loreen var fantastisk. Vaknade med ett leende på läpparna. Så oerhört härligt.
Norge som då gått ut med att de skulle vinna över Sverige fick äta upp de han uttalat sig om, då han kom sist i finalen. Looser! Hah, Här kan ni njuta och lyssna igen på LOREEN!





Nu den kommande veckan, då händer mycket. Mycket plugg o stå till svars med, ska hinna packa, förberede mig för kommande helg. Finally and finally and finally, så åker jag till Göteborg. Så oerhört kul de ska bli. Bara jag inte blir sjukare.. Min förkylning är ett hot mot mig, hah! Jobbigt, men jag lever.

Jag är oerhört glad, lycklig o allt i sin väg. Känns så skönt, måndag-torsdag den här veckan, sen måndag,tisdag,ledig onsdag, skolavslutning torsdagmorgon, Woop woop!


Kommentarer
Postat av: mickeforsell

Åhh, vill också ut och "resa" lite! Bokar sotckholmsresan nu snart känner jag!

2012-05-27 @ 22:43:17
URL: http://mickeforsell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0