Långfredag

Usch fyfan, skabb! Jag behöver klippa mitt hår just nu! Jag behöver köpa rengörningsgrejsimojs för mitt face och vill färga mitt hår så jag kan se någelunda fin ut, och inte se ut som en knullad råtta. (Bjuder på bilden, den är endå fejk fejk fejk) Ursäkta mitt språk, är lite allmänt irirterad för tillfället.

Vaknade för inte alls så länge sedan, har precis käkat frukost och nu hamnar jag här framför datan och har mobilen intill mig. Messar med Soheil, han har väl kommit hem från Danmark nu I think. Låg och pratade med Robbin i nån timme i natt, fyfan vad jag garva. Vi pratade om hans studentkryssning, han ringde mig från båten i förregår tror jag de va, då han var hur full som helst och sa både de ena och de andra. Igår låg vi bara och skratta åt de.

Men vad ska hända idag? Jag har absolut ingen aning, jag vill liksom träffa folk. Men ingen är väl hemma?
Norrtälje är den fett dödaste staden, kvällstid är det inte en kotte ute, alla sitter typ hemma och spelar jatzy eller är borta hos någon. Fett laim! Har iaf. äntligen lov! Ska hinna både ett och annat! Men det kommer ni självklart få hänga med på!
Skriver mera ikväll, ha det gott! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0