Länkbyte?

Jag får ständiga frågor om att köra länkbyte.
Om ni är intresserade av att få några av mina läsare att kika in och läsa lite om de ni har på era bloggar?

Gör då detta!
1. Kommentera din bloggadress och ditt namn
2. Skriv även med varför ni vill att jag ska göra ett länkbyte.
3. Gå in på er egen blogg, skriv om min blogg, vad som är intressant och varför man bör läsa min. Länka inlägget så  jag får läsa.

Jag kommer länka alla bloggar.
Men jag kommer bara lyfta ett fåtal. Nu tänker ni säkert, vad menar han där?
Jo, jag kommer skriva text om vad just din blogg handlar om, vad som fick mig att kika in och varför man bör läsa just er blogg. Dock gäller detta bara endast ett fåtal. Övriga får endast en länkning. Så skriver du en bra text på din blogg, så ökar chansen att just din blogg får en en lyftning av mig!

Sprid detta vidare! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0