"Lill-lördag"

Hej vänner!
Kom precis hem, har haft grillkväll på borgmästarholmen o vart i plugget. Lång dag, jo visst var de!
Den var ovanligt seg, kändes som att tiden aldrig skulle gå fortare.. Mysigt var det, mycket kackel, mycket mys o så. Vi diskuterade de som alla diskuterar just nu. Rysslands bidrag i esc. So funny, jag skrattade så jag höll på få tårarna att rinna. (Asså igår när jag satt bänkad framför tv:en)

Nu e jag vilket som hemma, känns rätt skönt. Ska slöplugga lite no o spanska o kolla Grey´s Anatomy. Det bara går inte att missa de! Sprang från kärleksudden till Busstationen.. helt slut, lite massage skulle jag aldrig tacka nej till nu & en dusch. Duschen e min bästavän, ville bara säga de! Så skönt o ta en varm dusch.

Jaja, har en del o göra, en del o fundera på, kika tv o duscha. Hare fint hjärtan mina. / Alle




Kommentarer
Postat av: LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Blir det något på lördag, mannen?

2012-05-23 @ 21:14:41
URL: http://laramore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0