Lugnet till musiken

Hej mina stjärnor!
Dagen har varit oerhört lång, har inte haft tid och blogga. Min bror fyller 15, så vi har firat honom o jag har pluggat o gjort lite annat. Har gått lite sådär småhungrig hela dan, maten i plugget är verkligen ingen höjdare. Hur många är det egentligen som tycker skolmaten är vidrig? Jag är en av dom, vissa grejer kan man faktist käka, men de flesta vi får tar man lite grann, smakar och sitter och petar. Så vidrigt! Men nu har jag iaf. käkat så jag är nöjd!

Har fått en del sms o telefonsamtal under dan, har varit upptagen så har inte haft möjlighet att svara. Å Ja, jag är inne på facebook. Men jag gör ingenting inne på fb, är bara inloggad ifall om någon vill mig något eller så. Sitter nämligen och pluggar engelska glosor och kikar lite matte.. Anyway, tänkte bjussa på en ny bild! :D
Hah, bjuder lite på mig själv. Ska kila / Alle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0