Lyckan att få dig le

God morgon bloggvärlden säger jag.
Jag är rätt nyvaken, ja sov så dåligt inatt så jag har legat och försökt sova hela morgonen för att få nåra timmars sömn. Så nu är jag pigg o gla, ska iväg och klippa mig om cirkus 2 timmar ungefär. Sen far jag till Täby för att spendera lite tid med Robin.

Tänkte berätta varför jag skrev de där inlägget jag skrev.. Jag blev lite pissoff igår över en grej, då kom alla känslor tillbaka som jag kört iväg. Men jag fick massa feedback och folk som talade om för mig att det inte var så som jag kände. Att jag inte skulle känna så för det inte var så liksom. Ah nu e jag lite krånglig men ni förstår säkert. Så jag gick o la mig för att sova bort de hela och vakna upp och må bra. Vilket jag gjorde. Är på strålande humör, hörde en fågel som viskade i mitt öra, att det är varmt och skönt ute?

Kanske slänger in nåra bilder när jag kommer hem o så, ni måste ju få se ett resultat från klippningen.
Btw, de tidigare inlägget är borttaget, jag skrev det av ren ilska. Nu är jag på topp igen, de känns skönt! / Alle
Bjuder på en gammal goding! Den här är sen typ ett år sen tror jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0