New day, new possiblitys

Hallå världen!
Kom precis hem från plugget, gymnasiet är riktigt tufft precis innan skolavslutning. Tror jag kommer gå in i väggen eller nått, men jag reser mig igen :). Gårdagen var ju.. lite all over the place. Lite för mycket! Hade historia,samhällskunskap och svenska idag. Dock alla långa lektioner. Alltid så på måndagar.

Vaknade upp på ett strålande humör trots att jag var dödstrött.. Skulle vilja åka in till Stockholm just idag, därför min käre vän från Jönköping är där, men dom drar ikväll igen.. Och Jag hinner ju inte in.. Eller mamma är ett hinder då hon har pengar till remsa.. men hon kommer hem om cirkus en timme.. Sen tar det ett tag in. Får åka in på torsdag kanske! We will se.

Jag skriver lite mer ikväll tror jag, ska sätta mig o plugga. Ha det! / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0