Party all night long



Hallå där, klockan är oerhört mycket! Men de skiter jag i. kom precis hem från Sophie. Har haft en oerhört mysig kväll med mina andra halvor. Va upp o käka glass på donken, hem till Sophie, kollade massor av roliga klipp, spontanpratade om allt, dansade till musik o allt möjligt. 

Känner mig helt slut i kroppen, men det är med en härlig känsla jag känner de. Känslan när alla sover när man kommer hem är oförutsigbar. Behöver inte lyssna på varken högt ljud eller massa tjafs. Love it! Som ni säkert kan förstå, är jag väldigt trött nu. Så jag ska dejta kudden nu tänkte jag. Vi får se, de kanske dyker upp ett videoinlägg imorrn?  Kärlek till er två, kärlek til er andra. Go'natt / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0