Solen strålar, du gör min dag

God morron my stars! Vaknade nyss, rätt skönt att man äntligen kan sova ordentligt. Mina sömnproblem kom tillbaks och då åkte man på 3-4 timmars sömn på nätterna. But I'm back! Sov hela 8 timmar inatt. Dubbelt så mycket, jag skulle kunna sova nåra timmar till men jag ville gå upp. Kommer bli ett helvete o somna ikväll annars.

När jag vippade persiennerna, så fick jag syn på solen. Härligt att sommarn närmar sig med stormsteg.
Appropå någonting annat, jag måste bara tala om en sak. Jag är kär! Det bubblar, får rysningar när jag tänker på människan. Jag är på strålande humör. Känns oerhört skönt!

Idag ger jag mig in till storstan igen. Efter mycket om och men så ska jag och Robin ses idag. Det roliga är att vi planerat att ses, sen kommer något emellan iaf. Vi är grymt duktiga, vi har talang! ;)

Juste, svar från frågestunden kommer dyka upp inom kort! love u / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0