Svar på tal om kärlek/utseende

På korttid har jag fått många komplimanger om mitt utseende. Jag tackar,bockar och bugar från hela mitt hjärta. Ingen kan ana hur lycklig jag är bara över den lilla biten. Jag är bara inte van vid all den uppståndelse, men jag försöker vänja mig, så mitt bemötande ta de med en nypa salt om jag skriver något halvknakigt.

Jag tycker ni är oerhört goa, ni vände min värld helt upp och ner. Jag är starkare än någonsin! Nu har jag finally, finally, finally och finally släppt allt, förstå vilken lycka de känns? Efter att häromdaggen insätt att man tröttnar oå vissa saker, så tänkte jag om. Det lärde jag mig en del på också. Mycket händer på en gång, det är mycket att ta in. Men lyckan varar där, jag åker till Göteborg nästa fredag lyckligare än någonsin. Jag vill återigen tack, tack för ert stöd, era komplimanger o allt i sin väg. På många håll uppskattas jag inte som person, det stärker mig som person när jag får höra de. Jag blir glad av er, och hoppas jag kan ge lika mycket glädje tillbaka. Sen får folk tycka att jag är patetisk, men de är inte mitt problem, palla lägga ner tid på att ens snacka om vad man tycker.

Nu tänker ni säkert, ska han skriva klart snart? Svaret får ni här.... nej! Hahaha! Jag har fått jätte många frågor om jag är singel o bla bla bla. Ja jag är singel, har varit de i drygt 2,5 år. Sen jag o Amanda gjort slut har det inte varit något mer. Men jag var på g med en i månader o månader. Ärligt, så vet jag inte när min other half finns där ute. Asså kärlek är komplicerat, jag har inga känslor för någon just nu. Man tycker väl om ett utseende, men de är inget mer med de, känner inga känslor eller nått. Lever på mitt singelliv som vanligt. Inge konstigt alls! Jag får lite sådär.. ångest över folk som försökt vinna mitt hjärta men inte lyckats. Jag hatar o såra folk.. Men jag är lika singel som för 2,5 år sedan. Någon dag kanske de är min tur, men inte idag eller imorgon. Jag kanske börjar bygga upp känslor så småningom. Men jag känner ingenting just nu. Mitt tidigare inlägg var ett litet missförstånd, just saying. 

Men jag är som sagt lycklig,glad. Tack för att ni ger mig möjligheten! Love you / Alle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0