Svarar på eran frågestund!

Här kommer lite frågar med svar, det blev rätt många! ( låtar namn bli utelämnade)

1. Är du på g med någon?
Jag svarar: I nuläget är inte de, lika singel som för 2 år sen. Men jag har känslor för en person!
2. Läste någonstans att du deltagit i x-factor, kommer du ställa upp igen?
Jag svarar: Absolut, om de blir ett till år så kommer jag söka. Ligger i hårt med sångträning o allt för att bli bättre. Jag var sjuk under min audition, så var väldigt hes när jag väl genomförde de. Mina inspelningar på youtube är inte heller dom bästa. Rösten är liksom inte som bäst då, men lite får man bjuda på sig själv endå!
3. Har du varit tillsammans med en kille någon gång?
Jag svarar: Detta är då 123456789:e frågan jag fått.. Nej det har jag inte, jag är straight än så länge, så villt jag vet.
4. Vilket program studerar du på gymnasiet?
Jag svarar: jag går Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning media.
5. Hur bör en bra kompis vara, enligt dig?
Jag svarar: Det gäller lite från person till person, vi ställer alla olika krav. Jag skulle mer säga att så länge man är ärlig, man är sig själv och står för vad man tycker. Då är man en bra vän. Sen finns det saker som gör det lite + i kanten liksom.
6. Vilken är din värsta fylla
Jag svarar: På valborg.. Sugmärken from nowere..
7. Hur kommer det säg att du har x-antal vänner som är bi eller t.om. gay?
Jag svarar: Vissa saker har man gemensamt med intresse eller gemensamma vänner. Jag är intresserad av musik, många rör sig i dom kretsarna, samma gäller jag gillar o springa i butiker o fotografera en del. De gör många. Mycket hänger på att man gillar o göra samma saker.
8. Varför bemöter du all beröm om ditt utseende som du gör?
Jag svarar: Jag är inte van, vid att på detta sätt bli bemött. Alla dessa fina kommenterar har kommit inom de närmsta månaderna. Jag blir så glad, men samtidigt så förvånad. Det känns liksom så konstigt. Det tar tid innan man smälter de liksom. 
9. Var precis in på en blogg där du hade kommenterat en hel del, vad tycker du om Micke Forsells blogg?
Jag svarar: Jag inspereras lite av hans blogg faktist, i sättet på o blogga är vi lite lika. Men vi riktar oss endå mot olika saker. Sen e han en trevlig person o så, vilket gör att man gärna läser de han skriver!
10. Du ska till Göteborg snart, kan man få träffa dig o då?
Jag svarar: Haha, fan vad kul! Läsare som vill träffa mig. Gud vad glad jag blir! :D
Absolut, de vore superskoj! Om tiden räcker till så är möjligheten stor. Håll utkik på Götlaborgs gator så kanske vi ses ;)
11. Varför är du osäker med dig själv?
Jag svarar: haha suck.. under mellanstadiet och högstadiet blev jag mobbad för mitt utseende. Jag såg väldigt för mycket ut, hade inte så kort hår, hade lockigt på topparna, halvtajta kläder, kläder som inte matchar, you name it! Såg dessutom väldigt äcklig och ful. Asså jag håller med om att jag inte såg bra ut, på ett sätt kändes de bra att jag fick den väckarklockan. Jag gillar dock inte de sätt jag blev bemött på, istället för att liksom säga. Du borde tänka lite på hur du klär dig, Ehm, vad du har för frisyr osv. Då blev det kränkande ord, skrevs om mig på toaletter,internet, spreds ryckten osv. men nu! Nu e jag en ny människa. Idag accepterar alla mig, även om jag inte direkt umgås med ngn av dom. Jag är nöjd med mitt utseende, jag skulle vilja ändra en sak. Det är nästan, annars är jag nöjd. Sen kroppen tränar jag för fullt. Så den kommer jag bli nöjd med snart! Anledningen till att jag är osäker är för den mobbning som hölls på tidigare år, man blir osäker på om man gör rätt som köper den där, ser ut sådär o så. Sen kommer man in i en ålder då man är osäker med sig själv. Vad man vill, vad man har för läggning, osv osv.
12. Har du träffat Joakim Lindqvist, du brukar gilla en del av de han skriver på fb osv.?
Jag svarar: hehe, nej. Men hans blogg är intressant. Han är ärlig, står för vad han tycker. Sen är hans videoinlägg rätt roliga. Jag har skriviti en del med honom. Men aldrig träffats, vore dock kul! Han är en oerhört trevlig person, och har en otroligt rolig humor.
13. Hur önska du folk bemötte dig?
Jag svarar: Hm.. på ett rent sagt schystare sätt. Många dömer mig efter vad andra säger. Det är därför jag inte umgås så mycket med folk här, där jag bor. Sen önskade jag också att man kunde vara mer ärlig och säga vad jag gör för fel. ingen vågar tala om de för mig. trots att jag är en stark person som klarar o ta de. att få höra vad man gör för fel, de gör ju att då kan jag bearbeta de ovh bli bättre. Men de vill väl inte folk..
14. Vad skulle du vilja göra nu?
Jag svarar: Träffa dig <3, stå på en scen och sjunga ut. Flytta, resa utomlands.
15. Beskriv dig själv med 3 ord
Jag svarar: Omtänksam, snäll och en som vill väl.
16. Vad stör du dig mest på hos en person.
Jag svarar: En person som raggar och kör snuskrepliker för att få mig att attraheras. Blir bara äcklad..
Ska man ragga, då gör man de på rätt sätt. Sen stör jag mig också på när man har en åsikt här, sen tycker man någonting annat hos en annan. Man står liksom inte för sin mening. Jag stör mig också på när man ljuger/sviker.
17. Skriv 10 personer du skulle vilja träffa inom en snar framtid (utav dina vänner)
Jag svarar: Robin Wallin, Robbin Andersson, Erik nordlund, Micke Forsell, Sandra Eriksson, Olle Linder, Frida Anjou, Matilda Petersson, Joakim Lindqvist mfl. Skulle kunna skriva många namn till. Måste jag välja 10 st? Dessa 10 iaf.
18. Hur är ett perfekt förhållande för dig?
Jag svarar: Inga förhållanden kan vara perfekta, skulle de vara de kommer det falla tillslut. Men ett förhållande som skulle kännas bra är ett förhållande, då man båda två kan prata öppet om saker med varandra, allt mellan himmel och jord. Man ska kunna lita på den man är tillsammans med. Att partnen även accepterar om jag ska åka och hälsa på en kompis utan att den blir sur för de, då jag menar att man inte kan ses just då. Att man inte ses 24/7. Man gillar lite samma saker,  att man även bara liksom kan umgås utan att allt handlar om hångel,sex o visse versa. Jag vet inte, pratar bara strunt men lite så kanske. Jag vene..
19. Du vill bli programledare, vilka 3 tv-program skulle du vilja vara programledare för?
Jag svarar: 1. X-factor 2. nyhetsmorgon 3. Melodifestivalen Lätt som en plätt!
20. Hur impar man på dig på bästa sätt?
Jag svarar: Du är dig själv, är inte för mycket. Försöker höra av dig en del, göra upp med mig om att ses. Försöker lära känna mig, få reda på vad jag gillar o så. Ja ungefär i den stilen.

Tusen tack för era frågor! Love U / Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0