Varför liksom?


Asså vet ni vad jag inte förstår. Varför lägger man upp bilder där man typ inprincip är naken eller bara bär BH,trosor eller fillingar. Vad är det man vill bevisa? Varför ska man söka uppmärksamhet. Jo hela världen behöver ju inte veta hur stora bröst en kvinna har eller hur kuk vi killar har. Lär känna människan och ta reda på det. Patetiskt att man ska söka uppmärksamhet all the fucking time.

Visst jag har lagt upp en bild på min mage, min att lägga upp en bild på sin mage, I don't care. Men när man börjar lägga upp bilder som nästan är lite mer äckliga, horiga.. ursäkta ordspråket men då blire to much.
Varför söka uppmärksamhet?  Jo nu lär folk hata mig.. Men ajg har rätt i det jag säger, en del behöver bara tänka till lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0